Věrnostní programy – reklamace produktu za věrnost
V případě, že potřebujete reklamovat některý produkt z věrnostního programu ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ nebo ŠTĚDRÁ SEZÓNA, postupujte prosím dle návodů níže.
Pro případ pozdější reklamace je nezbytné si veškeré doklady k dodaným produktům za věrnost uschovat.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2024
Reklamace produktů RC MODELY
V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a následně postupujte podle pokynů na něm uvedených. Jako číslo objednávky zadejte 340035.
Před samotným zasláním zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy.
Reklamace produktů ALBI, LEGO, HAVLÍKOVY APOTÉKY, DEK kolekce a parfémů
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.
Reklamace produktů REMOSKA, CATLER, SODASTREAM, ROWENTA, SAMSUNG a HP
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace a výměna produktů FISCHER, JULBO, ONEWAY
V případě potřeby reklamace nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na reklamační oddělení společnosti HUDY SPORT.
V případě potřeby výměny velikosti zboží vyplňte tento protokol a nejdříve jej komunikujte elektronicky. Po el. domluvě teprve přejděte k vlastnímu odeslání zboží. Výměna je možná nejpozději do 20. 12. 2024.
ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2024
Reklamace produktů DEK kolekce, BIODERMA a LINDR
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.
Reklamace produktů BOSCH
V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.
Reklamace produktů FISKARS
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti NOHEL GARDEN. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů APPLE
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů KÄRCHER
V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis závady a text, že žádáte o svoz z adresy, kterou uvedete. Servis Kärcher si na dané adrese následně výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.
Reklamace a výměna produktů UNDER ARMOUR
V případě potřeby reklamace nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na reklamační oddělení společnosti USDistribution.
V případě potřeby výměny velikosti zboží nejdříve vyplňte tento protokol a nejdříve jej komunikujte elektronicky. Po el. domluvě teprve přejděte k vlastnímu odeslání zboží. Výměna je možná nejpozději do 31. 8. 2024.
Reklamace produktů DYSON
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti Solight Holding. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů OXYBAG, OXYLADY A UC
V případě potřeby reklamace nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na reklamační oddělení společnosti KARTON P+P.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2023
Reklamace produktů TESCOMA
V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a společně s fotografiemi a kopií faktury jej nejprve zašlete e-mailem na danek.j@ergotep.cz, se kterým se domluvíte na způsobu řešení reklamace.
Před samotným zasláním zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Zboží nezasílejte na dobírku, objednejte si svoz (např. u DPD). Dopravce od vás balík převezme a odveze do společnosti ERGOTEP.
Reklamace produktů HASBRO, LEGO, DEK kolekce a parfémů
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.
Reklamace produktů SAMSUNG, HP, iROBOT, DE ‘LONGHI , PHILIPS
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů LEIFHEIT
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti LEIFHEIT. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2023
Reklamace produktů GERBER, VICHY, PEAK DESIGN, DEK kolekce, dětských hraček BOSCH
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.
Reklamace produktů BOSCH
V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.
Reklamace produktů DEUTER
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Poté se již domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.
Reklamace produktů APPLE
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů KÄRCHER
V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis vlastní závady a text, že žádá o svoz z adresy a uvede, z jaké adresy. Servis Kärcher si poté výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.
Reklamace produktů JBL
V případě potřeby záručního servisu vyplňte reklamační formulář na stránkách www.dsi.cz/servis. Servis DSI si poté výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.
Reklamace produktů SMOBY a BIG
V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a spolu s fotkami zašlete na tam uvedený e-mail. Poté se s vámi servis domluví na způsobu reklamace.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2022
Reklamace produktů TESCOMA
V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a společně s fotografiemi a kopií faktury jej nejprve zašlete e-mailem na danek.j@ergotep.cz, kde se domluvíte na způsobu řešení reklamace.
Před samotným zasláním zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Zboží nezasílejte na dobírku, objednejte si svoz (např. u DPD). Dopravce od vás balík převezme a odveze do společnosti ERGOTEP.
Reklamace produktů ALBI, LEGO, DEK kolekce a parfémů
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.
Reklamace produktů SAMSUNG, SONY, HP, CANON, GARMIN, iROBOT, BRAUN a SENCOR
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2022
Reklamace produktů BOSCH
V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.
Reklamace produktů EUCERIN a DEK kolekce
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.
Reklamace produktů APPLE a SODASTREAM
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů INTEX
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti Alltoys. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů LA SPORTIVA a MAMMUT
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Poté se již domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.
V případě potřeby výměny velikostí prosím použijte tento výměnný protokol.
Reklamace produktů KÄRCHER
V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis vlastní závady a text, že žádá o svoz z adresy a uvede, z jaké adresy. Servis Kärcher si poté výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2021
Reklamace produktů SAMSUNG, HP, BOSE, CATLER, SAGE a ROWENTA
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.
Reklamace produktů RAVENSBURGER, LEGO, FISKARS, DEK kolekce, parfémů a vonných svíček
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.
Reklamace outdoorového zimního vybavení HUDY (nesmeky, ponožky, polštářky)
V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Poté se již domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.