Často kladené otázky: E-shop
Jak upravím údaje v registraci?
Některé údaje můžete upravovat v klientské sekci https://www.dek.cz/klient v levém menu najdete Správa účtu. Pokud v této části nenajdete možnost změny vámi požadovaných údajů obraťte se s důvěrou na e-mail stavebniny@dek.cz a naši kolegové potřebné změny vyřeší.
Lze na e-shopu nakupovat bez registrace?
Bohužel na našem e-shopu bez registrace nenakoupíte, ale není se čeho obávat – registrace je snadná a nezabere vám více než dvě minuty. Nákupy jsou pak mnohem jednodušší a přináší mnoho výhod. Registraci můžete provést:
1) Předem vyplněním formuláře na dek.cz/registrace
2) Registrací v košíku před dokončením vašeho nákupu
Závěrečným krokem úspěšné registrace je vaše ověření (stisknutí tlačítka), které vám zašleme do e-mailu.
Jak dokončím objednávku?
Objednávku dokončíte kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu https://www.dek.cz/kosik/krok1 následně vás e-shop provede 4 snadnými kroky k dokončení objednávky.
Proč mě e-shop nepřesměroval na platební bránu/k platbě?
Pokud k této situaci dojde doporučujeme otevřít si klientskou sekci https://www.dek.cz/klient a v levém menu vybrat položku doklady. Zobrazí se vám seznam vašich dokladů, a pokud je doklad připraven k platbě, bude v jeho detailu zobrazeno tlačítko Zaplatit online. V případě, že tlačítko nevidíte, v nejbližší době vás kontaktujeme. Případně nám můžete napsat e-mail na adresu stavebniny@dek.cz nebo zavolat na číslo 510 000 100.
Kde najdu kalkulátory?
Naše chytré kalkulátory najdete na tomto odkazu https://www.dek.cz/deksmart/. Případně jsou 3 možnosti, jak se ke kalkulátorům dostat:
1. Klikněte na tři tečky v menu a zvolte Chytré kalkulátory.
2. V dolním menu klikněte na Kalkulátory
3. Na hlavní stránce dek.cz dole nad patičkou naleznete tlačítko Chytré kalkulátory
Co znamená aktuálně vyprodáno?
Aktuálně vyprodáno zobrazujeme u produktů, které v danou dobu nemáme na žádném našem nebo partnerském skladě. Obvykle nám není znám ani termín dodání takového zboží. V případě, že nemůžete najít žádnou vhodnou alternativu takového zboží, budeme rádi když nám zavoláte na číslo 510 000 100 nebo napíšete na e-mail stavebniny@dek.cz.
Jak změním svou prodejnu ve svém zákaznickém účtu?
Změna vaší výchozí prodejny je pro nás velmi důležitá, a proto vám s tímto úkonem rádi pomůžeme. Napište nám prosím na stavebniny@dek.cz název nové prodejny a my obratem provedeme požadovanou změnu.
Jak změním své přihlašovací heslo?
Své přihlašovací heslo snadno změníte v klientské sekci po kliknutí na tlačítko změna hesla. https://www.dek.cz/klient/password
Proč je zpoplatněná platba při převzetí?
Na e-shopu dek.cz se snažíme držet krok s moderními trendy, mezi které bezpochyby patří bezhotovostní platby provedené přímo na webu. Samozřejmě je možné provést úhradu v hotovosti až při převzetí objednávky. V takovém případě však bude k vaší objednávce připočten poplatek za manipulaci s hotovostí. Na e-shopu dek.cz nabízíme 5 různých platebních metod, za které již nebudete platit žádné vedlejší poplatky. U plateb jako je např.: platba on-line, platba zálohovou fakturou, nebo zpětná fakturace není vyžadován žádný poplatek a jsou dostupné zcela zdarma.