Často kladené otázky: Reklamace
Přivezli jste mi špatné zboží, co mám dělat?
Mrzí nás, že jsme vám způsobili komplikace. Snažíme se ke každé objednávce přistupovat individuálně a s maximální péčí připravit celý její obsah. Abychom chybu napravili co nejrychleji, bude nejlepší, když kontaktujete prodejce uvedeného v objednávce. V případě, že jej na objednávce nemůžete najít, rovnou nám zavolejte na 510 000 100. Pomůžeme vám dát vše do pořádku.
Mohu vrátit zboží, které mi zbylo?
Když realizujete svůj projekt, jsou materiály, kdy jejich spotřebu v daných podmínkách nedokážete přesně odhadnout. V takovém případě nám můžete zboží vrátit, ale je nutné respektovat pravidla popsaná zde https://www.dek.cz/data/dokumenty/uredni/dektradecz/pravidla_pro_vraceni_zbozi.pdf
Mohu vrátit špatně zakoupené zboží?
Je nám jasné, že občas koupíte nějaký ten výrobek nevhodně a v takovém případě nám jej můžete vrátit. Je ovšem nutné splnit pravidla popsaná zde https://www.dek.cz/data/dokumenty/uredni/dektradecz/pravidla_pro_vraceni_zbozi.pdf
Ochranná 14denní lhůta pro vrácení zboží
Tuto lhůtu máme, abychom vám umožnili důkladně si prohlédnout a vyzkoušet zboží v pohodlí vašeho domova. Chápeme, že nakupování online se liší od nakupování v kamenné prodejně, kde máte možnost výrobek fyzicky prozkoumat přímo u regálu.
Jak 14denní lhůta nahrazuje možnost prohlédnout si výrobek v prodejně?
Představte si, že jste v obchodě. Vidíte výrobek na regálu, vezmete si ho do ruky, prohlédnete si ho, a pokud zjistíte, že vám nevyhovuje, jednoduše ho vrátíte zpět. Naše 14denní lhůta pro vrácení zboží funguje podobně. Umožňuje vám, abyste si výrobek doma prohlédli a pokud zjistíte, že nesplňuje vaše očekávání nebo není vhodný pro váš záměr, můžete nám ho bez problémů vrátit.