Často kladené otázky: Mobilní aplikace
Jak se propojím se svým zákaznickým účtem?
Po ověření vašeho telefonního čísla stačí vyplnit jméno a příjmení. Pokud se tyto údaje shodují s naší databází, nabídneme vám odpovídající uživatelské karty k propojení. V opačném případě vám založíme nový uživatelský účet.
Lze aplikaci využívat bez zákaznického účtu?
Aplikaci je možné využívat i bez zákaznického účtu. K dispozici budete mít například kompletní katalog strojů a zařízení nebo informace o akčních nabídkách. Funkce spojené s půjčováním strojů a zařízení či nákupem v prodejně jsou však v takovém případě omezené – například není možné vytvořit objednávku nebo se prokázat zákaznickou kartou v půjčovně Stavebnin DEK. Zákazníci, kteří si aplikaci spárují se svým zákaznickým účtem, si navíc mohou na našich prodejnách dopřát lahodnou kávu pomocí QR kódu z aplikace.
Je aplikace dostupná pro všechna zařízení?
Aplikace je dostupná pro mobilní telefony a tablety se systémem Android (Google Play) a iOS (App Store). Nepodporujeme však jiné platformy a obchody s aplikacemi – například na zařízeních Huawei bez přístupu ke Google Play není možné aplikaci stáhnout.
Je aplikace zdarma?
Ano, aplikaci najdete na Google Play i App Store zcela zdarma.