Mrzí nás, že jsme vám způsobili komplikace. Snažíme se ke každé objednávce přistupovat individuálně a s maximální péčí připravit celý její obsah. Abychom chybu napravili co nejrychleji, bude nejlepší, když kontaktujete prodejce uvedeného v objednávce. V případě, že jej na objednávce nemůžete najít, rovnou nám zavolejte na 510 000 100. Pomůžeme vám dát vše do pořádku.
Často kladené otázky: Reklamace
Když realizujete svůj projekt, jsou materiály, kdy jejich spotřebu v daných podmínkách nedokážete přesně odhadnout. V takovém případě nám můžete zboží vrátit, ale je nutné respektovat pravidla popsaná zde https://www.dek.cz/data/dokumenty/uredni/dektradecz/pravidla_pro_vraceni_zbozi.pdf
Je nám jasné, že občas koupíte nějaký ten výrobek nevhodně a v takovém případě nám jej můžete vrátit. Je ovšem nutné splnit pravidla popsaná zde https://www.dek.cz/data/dokumenty/uredni/dektradecz/pravidla_pro_vraceni_zbozi.pdf
Tuto lhůtu máme, abychom vám umožnili důkladně si prohlédnout a vyzkoušet zboží v pohodlí vašeho domova. Chápeme, že nakupování online se liší od nakupování v kamenné prodejně, kde máte možnost výrobek fyzicky prozkoumat přímo u regálu.
Jak 14denní lhůta nahrazuje možnost prohlédnout si výrobek v prodejně?
Představte si, že jste v obchodě. Vidíte výrobek na regálu, vezmete si ho do ruky, prohlédnete si ho, a pokud zjistíte, že vám nevyhovuje, jednoduše ho vrátíte zpět. Naše 14denní lhůta pro vrácení zboží funguje podobně. Umožňuje vám, abyste si výrobek doma prohlédli a pokud zjistíte, že nesplňuje vaše očekávání nebo není vhodný pro váš záměr, můžete nám ho bez problémů vrátit.